همزمان با برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس، شرکت ایسوس لپ تاپ بازی قدرتمندی را عرضه کرده که باریک‌ترین لپ تاپ بازی دنیا محسوب می‌شود.

ایسوس باریک‌ترین لپ تاپ بازی دنیا را عرضه کرد

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از اسلش گیر، لپ تاپ یاد شده که ROG Zephyrus نام دارد، ۱۷.۹ میلی متر ضخامت دارد و با توجه به نصب سخت افزارهای بزرگ و قدرتمند در لپ تاپ های اجرای بازی، این ضخامت در نوع خود منحصر به فرد است.

پردازنده نسل هفتم Core i۷-۷۷۰۰HQ اینتل قلب این لپ تاپ را تشکیل می‌دهد که اگر چه سریع ترین پردازنده موجود در بازار نیست، اما برای اجرای بازی های سنگین مناسب است.

پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۱۰۸۰، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم DDR۴ و حداکثر یک ترابایت حافظه M.۲ PCIe SSD از جمله امکانات لپ تاپ یاد شده است.

پیش فروش این لپ تاپ از تقریبا یک ماه دیگر آغاز می شود و قیمت آن ۲۶۹۹ دلار اعلام شده است. مدل ارزان قیمت‌تر این لپ تاپ هم ۲۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. جزییات تفاوت این دو مدل لپ تاپ اعلام نشده است.

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس لپ تاپ های دیگری را هم عرضه کرده که از جمله آنها می توان به ROG Strix SCAR Edition باپردازنده های نسل هفتم اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX ۱۰ اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.